tisdag 9 september 2008

Till Göteborg

På lördag åker jag o Rikard till Götet för att hälsa på Jenny och Erik! Var flera veckor sedan vi bokade in den helgen och jag har längtat enda sen dess. Ska bli så skönt att komma bort lite o umgås med goda vänner! Så roligt att vi kan umgås alla fyra. Eftersom Maria har flyttat till Göteborg hon också så ska vi se till att träffa henne lite också, kanske kommer hon hem till Jenny o Erik hon också.

Idag har varit en ganska seg dag... har bara tagit det lugnt. Skulle tränat men känner att jag börjar få lite halsont så hoppade över det. Istället har jag läst Stensmo, Ledarskap i klassrummet, sååå kul. Eller inte :P


Bilden är tagen i juli när jag, Rikard o Charlotte var på grillkväll hemma hos Jenny i ryd. Mintu flaskan åkte fram och då slutade det så här :P Tydligen så ska det finnas Mintu att tillgå även i helgen.. oj oj oj.

Puss

Inga kommentarer: