fredag 26 september 2008

På besök hos Frida

Jag har träffat sötaste lilla bebbisen idag :) Fridas goding. Bara fem dagar gammal är han... Det är svårt att förstå att man kan vara så liiiten. Hälsade ju på Sara o hennes Casper i måndags, tyckte han var tokliten... men han var ju jättestor om man jämför med den här lilla plutten... Han kanske skulle heta Måns, det tyckte jag var ett passande namn :) Skulle ljuga om jag sa att jag inte är liiite sugen på en egen liten plutt :P

Har varit och shoppat på Hem & Hobby i eftermiddag, två ljusstakar och två ljuslyktor, superfina. Det bästa men Hem & Hobby är att det är så fruktansvärt billigt och fina saker har dom :) Kanske lägger in en bild lite senare...

Jag måste bli bättre på att äta lunch, på att äta mer regelbundet i överhuvudtaget... Blir så dumt när man har så olika tider i skolan, ibland är man ledig, ibland börjar man sent och ibland börjar man tidigt... Idag ska iaf jag o Rikard mysa och äta kycklingfile och hasselbackspotatis :) Mumma!


Ska nog slappa lite framför tvn nu... Kramhej

Inga kommentarer: