tisdag 30 september 2008

Kolakakor

Hej!
Känner mig ganska nöjd idag, har suttit o skrivit på skolarbetet i en timme nu och känner mig nästan klar :) bara lite finslipning kvar. Det är så svårt att veta om det man skriver är tillräckligt och om lärarna blir nöjda. Man får helt enkelt lita på sig själv och tänka att en komplettering inte är hela världen. Fast jag hoppas att jag slipper det såklart :)

Snart, när jag finslipat lite, ska jag baka kolakakor. Dom är ju bara såå goda och så lätta. Bara att slänga i alla ingredienser i matberedaren och köra :) Sånt gillar vi!

Det är tråkigt och grått ute idag, men jag mår bättre än igår. Måste vara en höstförkylning som kommer krypande, har lite halsont just nu!

Hoppas ni får en bra dag och glöm inte vad jag skrev angående kommentarer igår ;)
Pusspuss

3 kommentarer:

j sa...

åh, vad gott det vore med nybakade kolakakor nu!

Anonym sa...

hej hej.. Kul att läsa klasskompis blogg =D Gott med kolakakor oxå :)
Ha det toppen!!! / Ellen

Emilias sa...

Hej Ellen! Kul att du läser :) Allt bra med dig?