måndag 22 september 2008

Skön kväll

Jag och Rikard hade bestämt att vi inte skulle träna idag... men när vi hade ätit (jättegod fläskpannkaka) var vi ganska sugna ändå ;) På att träna alltså.. så vi tog cykeln till gymmet och tränade järnet, jag kondition och Rikard styrka. De har prova-på-veckor på Nautilus den här veckan, så idag var det en kock där som bjöd på smakprov av nån exklusiv rätt, smakade ganska bra.

Sen åkte vi hem o slappade i soffan med en bit kladdkaka och lite grädde :) Jag gillar verkligen hemmakvällar, bra tv program och något gott att smaska på, och såklart, världens bästa sällskap; Rikard :) Är så skönt att ligga bredvid varandra i soffan och bara känna tryggheten av att ha någon nära :)

Hitta en ny funktion på min dator, inbyggd webbcam. Här har ni mig i min sovoutfit ;) haha.

Nu ska jag lägga mig o läsa lite, har läst ut Stieg Larsson, Män som hatar kvinnor och har börjat med hans andra bok i den serien, Flickan som lekte med elden. Män som hatar kvinnor är en bok jag verkligen kan rekomendera :) Blir roligt när det kommer ut på film sen!

Nattt natt folket!

Inga kommentarer: