fredag 12 september 2008

Fredag

Hej!
Åh jag har sovit så gott inatt, vaknade klockan nio, helt utvilad. Låg och läste lite innan jag gick upp och åt en tallrik fil o flingor, sen gick jag till gymmet. Det var jag och alla pensionärer. Men träningsvärk sedan i onsdags har inte lagt sig än, har bara blivit värre, men det var skönt att träna lite nu iaf.

Sen diskade jag.. oj vilken disk vi hade. Inte roligt alls. Men skönt när det var klart :) Rikard är hemma och är sjuk idag också, ska nog ner till stan om en stund o köpa lite smått o gott i hälsokostaffären till honom, peppar peppar. Imorgon kommer han va frisk iaf, det vet jag. Vi ska ju till Jenny och Erik :) ska bli såå kul!

Ska plugga lite idag men först ska jag läsa några sidor i Stieg Larssons Mellennium serie :)

Pusshej på er

Inga kommentarer: