lördag 6 september 2008

Nollesittning


Hejhopp!
Är allt lite seg idag efter gårdagens äventyr. Men det kändes ganska skönt att komma hem ganska så tidigt.
Var en trevlig kväll igår, trevligast var nästan när vi var hemma hos mig innan och gjorde oss iordning. Mycket skratt vill jag lova. Vi blev så vackra med våfflat hår och benvärmare ;) fast mina våfflor syns inte så väl, de gick tyvärr ur ganska fort.
Sittningen på kåren var en rolig och lite annorlunda upplevelse. Mycket spex, rop och sånger :) och ganska så mycket dricka. Efter sittningen gick vi på mellanfest i kurorten. Maassor av folk verkligen så jag måste säga att det blev ganska rörigt. Fast trevligt också. Martina mådde lite dåligt så hon åkte hem. Jag följde med Annelie till kåren men stannade bara en stund innan jag cyklade hem till min Rikard.

Idag har det öst ner heeela dan, så tråkigt. Men jag trotsade regnet o tog en sväng på stan. Köpte mig två blusar o lite hårspännen, roligt med lite shopping!

Jenny är hemma i Skövde på kräftskiva i helgen, så jag hoppas innerligt att vi hinner ses lite imorgon! Ni är sakande tjejor, Jenny, Charlotte o Maria <3<3

Ikväll ska vi bara ta det lugnt jag o Rikard, hade hoppas på film men istället blir det nog wm-kval i fotboll. Det får väl duga, sällskapet är det bästa iaf :)

Puss

Inga kommentarer: