tisdag 2 september 2008

Skönt med en uppfrächning


Klippning hos Judith på Tingeling idag :) är så nöjd så nöjd. Ovant med kort bara, men jag vänjer mig. Att klippa o färga sig hos frisören är klart värt pengarna!!

Efter klippningen åt jag lunch med Maria och Alexandra. Först idag gick det upp för mig att Maria flyttar från Skövde imorgon :( Känns hur sorligt som helst. Jag vet att det inte är långt till Göteborg men ändå, det blir inte samma sak. Snyft...
Nu har jag två av mina favorit tjejer där iaf :) praktiskt.

Annars har jag bara pluggat idag, börjar lossna lite nu tycker jag. Det känns skönt. Har gett mig tusan på att jag ska klara det :)

Nu ska jag göra äppelpaj, mumma!
PUSS


2 kommentarer:

- sa...

vad fint det blev =) snygging ;)

Emilias sa...

åh tack Lotta :) var så glad igår efter vårt samtal.. du kom liksom lite närmare då, du är så långt bort annars :( PUSS <3