måndag 29 september 2008

Måndag igen

Godmorgon!
Inatt har jag sovit gott, det tog en stund innan jag somnade, men sedan har jag sovit som en prinsessa. En prinsessa utan en snarkande prins bredvid sig, prinsen fanns där men han har hållt tyst heela natten :)

På programmet idag står: Plugg, frysa in svampen som pappa hade med sig igår, laga lunch, en sväng på stan o kika på nya vinterstövlar (wiie) och sedan träna.

Har ryslig träningsvärk sen igår, förstår inte riktigt varför eftersom jag inte tränade såå hårt.

Måste skryta lite också, igår hade jag 40 läsare till min blogg :D Så himla roligt!!
Vad ska ni hitta på idag?

Pusspuss

2 kommentarer:

JENNY CHATRINE BLADH sa...

Var ser man hur många läsare man har?

Emilias sa...

Du måste bli medlem på bloggtoppen.se.. där står det precis hur man gör :)