onsdag 1 oktober 2008

Skrivaren har anlänt

Hej!
Nyss hemkommen från dagens föreläsningar. Under förmiddagen blev det minst sagt rörigt, en av lärarna krånglade till det något in i norden... Det blev såklart det stora samtalsämnet under lunchen. Sen under eftermiddags föreläsningen kom den räddande ängeln och förklarade allt för oss :) Nu känns det inte alls lika jobbigt längre. Blir nog bra tror jag!!

Min skrivare har kommit idag, kände att det var ett nödvändigt ont under min studentperiod. Då är det perfekt att dustinhome.se har studentrabatt och fri frakt :)

Snart kommer Rikard hem o ikväll ska jag nog laga pannkakor!

Pusspuss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för skrivare?

Karoline Sigoldson sa...

Hej!
Vad kul att jag hittade din blogg!
jag behöver också en skrivare, typ NU!!! För min har pajjat och jag behöver ju en att skriva ut arbetet till på fredag! Får ge mig ut i morgon och leta upp en...
Ha det bra! /Karoline

Emilias sa...

Det är en HP laserskrivare, ska snart inviga den tänkte jag :)