lördag 11 oktober 2008

Fina färger


Ruskigt höstväder idag, blåser och småregnar. Men träden är lika fina för det, är så fint med höstfärger, tråkigt bara att alla löven snart faller av... då blir det grått o trist.
Har haft en trevlig förmiddag, var första gången jag var på Mio sen dom öppnade här i Skövde, trodde inte att det skulle vara så stort. Sen var vi och åt lunch på Två rum och kök. Trevligt! Vi har inga planer för kvällen alls, eller jo, det är ju vmkval i fotboll... roligt värre, eller inte. Men men, vi får laga lite god mat och äta lite chips så blir det nog bra!

Jag sträckte mig i ryggen förut idag, när jag skulle böja mig ner och ta på mig skon. Nu känner jag mig som en gammal tant som har svårt att resa sig upp och att böja sig ner. Suck, hoppas det går över snart! Ska lägga mig o vila lite nu tror jag.
Hejsålänge!

Inga kommentarer: