måndag 27 oktober 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Sara! Jag ska berätta sju saker om mig själv, det kan vara både alldagliga och knäppa.

1. Chips är min största last, kan gladeligen mumsa i mig en hel påse själv... kanske inte så bra

2. Jag vill väldigt gärna ha ordnat o fint i mina garderober, tycker om när kläderna är uppradade fint och det är lätt att hitta. Synd att någon annan del av mig gör det stökigt så fort :P

3. Jag blir så glad över söta saker. Det kan vara ett klapp på axeln, en kommentar i bloggen, ett vänligt sms eller en söt liten sak, det är små söta saker som kryddar vardagen

4. När jag ska gå och lägga mig måste jag kolla flera gånger vad klockan är att jag har ställt klockan till morgonen därpå, annars blir jag tokig

5. Önskar att vi hade lite mer lov i skolan och att vi kunde ha bättre framförhållning. Vore underbart att ta med älskling till Thailand i vår, om jag bara hade tid... och råd

6. Längtar tills slutet av November då jag får adventsljusstakarna åker fram och man kan börja julpynta lite

7. Önskar att dessa 3,5 år på högskolan går fort fort så att jag får komma ut i arbetslivet på riktigt, wiiie!

Jenny

Annelie

Nathalie

Sara P

Bella

Amanda

Charlotte

Här nedan hittar ni reglerna.
Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Inga kommentarer: