onsdag 15 oktober 2008

Havregrynsgröt

Godmorgon!
Åh, inatt har jag sovit jättegott. Kände att jag verkligen behövde det... slog på stort och kokade havregrynsgröt till frukost, jag har alltid tyckt väldigt mycket om gröt. Ett av de bästa sakerna med ett scoutläger är den goda gröten som serveras varje morgon. Jag vet, jag är lite knäpp. Nu sitter jag o slö surfar lite med en kopp rött te, ska snart ta mig i kragen och börja göra mig iordning för skolan...
Är lite nervös för arbetet vi ska få tillbaka... iih.

I eftermiddag bär det av till praktikplatsen igen, den här gången för att jobba på riktigt :) Sen ikväll är det gympa!

Ha en bra dag :)
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar också gröt, det är mumma. Såg dig när du cyklade till skolan i morse, kom gåendes med ett gäng reflexväst-klädda ungar mot skolan :)

Härligt att ni blev godkända! Och du som jobbat så mycket och är så bra med barn, inte ska du vara nervös över samlingar :) Kram!