tisdag 14 oktober 2008

Solig tisdag


Hej!
Det har varit en bra dag idag, beror nog mycket på vädret. Lite blåsigt men solen värmde. Var en rolig dag på praktiken och sen när jag kom hem gick jag till gymmet och sprang på löpbandet. Jag är så duktig ;) Sen blev det makaroner och köttbullar och mys framför tvn!

Imorgon är det skola igen, känns som det var ett tag sedan... ska bli roligt faktiskt. Vi får tillbaka mitt o Maricas pararbete.. iih, är lite nervös faktiskt. Men vi gjorde ett bra jobb så jag hoppas på det bästa såklart!

Det är verkligen underbart när solen skiner, alla höstfärger bli så himla mycket finare och jag får en glad känsla inom mig. Det kan inte blir bättre! Och att ha en underbar Rikard som väntar på en när man kommer hem gör inte känslan sämre precis <3

Någon som har något tips på hur man kan få någon att sluta snarka? Hoppas ni har haft en bra dag kära läsare! Puss på er

Inga kommentarer: