lördag 25 oktober 2008

Minimuffins

Det blev en trött bild på mig o min älskling
Mina minimuffins

Det blev inte riktigt som vi tänkt oss idag, vi var sugna på utgång men det verkade inte vara så många andra som var det... tråkig. Det blir en lugn hemmakväll ikväll istället, bara jag o min älskling :) Är inte fy skam det heller... Det har öppnat en nytt uteställe i stan, Glam vid Husaren. Roligt när det händer lite på den fronten också, ska tydligen vara massa schlager musik där o så, roligt!

Har fikat med Maria idag, var trevligt, synd att jag inte är hemma nästa helg då Maria kommer hem igen... men men, ska ju träffa mina små godingar :)

Bakade minimuffins idag, med kardemumma i. Ska ta med dom till distriktsstämman imorgon :)
Nu ska vi börja laga mat och sen bara myyysa! <3>

Inga kommentarer: