torsdag 2 oktober 2008

Shopping o fika



Hejhej!
Idag blev äntligen mina efterlängtade stövlar inköpta. Ursnygga om jag får säga det själv... Charlotte var med som smakråd, vi har haft en jättemysig eftermiddag på stan med shopping och fika :) Köpte även en stickad klänning på HM, strumpbyxor och en kjol på Lindex. Kjolen var värsta fyndet, en svart enkel kjol, typ en sån jag letat efter så länge, för bara 75
kr.. kan det bli bättre? Är sjukt nöjd med mina inköp men har en aning ångest eftersom jag spenderat så mycket pengar... men vad gör det om hundra år :)

Imorgon ska Rikard på After Work och jag ska träffa Jenny :) Är inte varje helg jag träffar både Charlotte, Jenny och Maria, jag är glaaad! Tycker om er tjejer <3>

2 kommentarer:

Karoline Sigoldson sa...

Åh, snygga stövlar!!! Jag behöver ett par till... lite grövre än de jag har nu. men det är svårt att hitta snygga som sitter skönt. Klänningen ser också jättefin ut! Nu ska jag snart gå och titta på idol, sedan blir det en luuugn helg, måste städa men annars ska vi bara slappa...
Hoppas du får en kul helg!
/Karoline

Emilias sa...

Tack! Är helt kär i dom, dom är dock inte så grova, men ack så snygga. hehe. Vilken söt liten tjej du har :) Hoppas du får en trevlig helg! Kram