söndag 12 oktober 2008

Emilia+Rikard kollage

Hello!
Känner mig så duktig, har varit på gymmet och joggat på löpband i 40 minuter. Benen skakade och jag var helt slut efteråt, med jag kände mig sjukt nöjd! Ryggen känns förresten nästan helt återställd nu!

Har varit en slapp dag idag, jätteskönt. Har som sagt tränat och grejjat lite med ett Emilia+Rikard kollage som vi har satt upp på väggen, blev så fint så! <3

Morgondagen kommer bli en lång dag. Det är planeringskväll på förskolan och jag ska vara med på den hade jag tänkt. Ska börja vid halv elva och "jobba" ändå fram till klockan åtta på kvällen... hu vad trött jag kommer att vara!

Alldeles snart ska jag o älsklingen kika på Andra Avenyn :)
Ha en mysig kväll!
Pussar

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är! Och ett riktigt fint kollage blev det ju, jag kanske blir inspirerad av det också ;)

Chokladen var riktigt mumma i höstmörkret! Kram!