tisdag 7 oktober 2008

Äppelpaj


Hej!
Det skulle ha blivit en promenad idag, men när jag kom hem hade Rikard ont i huvudet och jag var toktrött... så vi sköt upp promenaden till en annan dag och tok en slapparkväll hemma istället. Har precis gjort iordning en äppenpaj som nu står i ugnen, doftar underbart! Men innan dess får vi äta lite smårgåsar o ägg.

Det har varit en bra dag idag också, verkligen jättegoa barn! Det är en väldigt stor förskola, den har fem avdelningar och väldigt stora lokaler. Dom har jättebra utrymmen och så men jag måste nog säga att jag föredrar en mindre förskola, det blir mer gemenskap så. Här har jag inte en chans att lära mig vilka alla barn är... såklart jag kan dom på min avdelning men inte fler... Känns lite tråkigt. Men såklart finns det naktdelar och fördelar med allt :)

Har ni haft en bra dag?
Pusspuss

Inga kommentarer: