söndag 5 oktober 2008

Alldeles för tidig söndag

Godmorgon mina vänner!
Gick upp på tok för tidigt idag, i alla fall om man tänker på gårdagen. Men har inte så mycket val eftersom jag ska iväg på möte snart, med utbildningsgruppen i scout distriktet. Blir spännande!

Gårdagen då. Det var roligt, kanske mest trevligt. Alltid roligt att träffa lite gamla klasskompisar och bara prata. Vi gick sen vidare till Bogrens där det var modevisning o grejer, mycket folk var det också. Gick hem strax efter ett, tyckte det var lagom. Bilden är tagen på mig igår, idag ser jag inte alls lika fräsch ut, haha

Idag är det grått o trist ute... skulle bli storm meddelade Rikards far igår, så man vet ju aldrig. Hade tänkte mig mysig höst promenad idag, men blir kanske inget med det då...

Efter önskemål kommer lägger jag upp receptet på Pannacottan lite senare, kanske kan ni baka lite och ha söndagsmys ikväll ;)

Ha en bra dag!
Kramkram

Inga kommentarer: