måndag 20 oktober 2008

Fika med Frida

Hej!
Hemma efter en ganska aktiv dag. Först praktik, sen fika med Frida och hennes söta lilla Måns, hem o byta om o sen till gymmet och träna, när jag kom hem gjorde jag en äpplepaj och sen fixade vi lite kvällsmat. Nu, äntligen, har jag slagit mig ner i soffan!

Var en jättetrevlig fika med Frida, tyvärr sov lilla Måns sig igenom fikan, kanske inte så roligt att höra på mitt o Fridas pladder ;) Nästa gång har han lovat att vara vaken, hihi.

Imorgon har jag lite sovmorgon, ska inte vara på praktiken förens halv elva. Avdelnignen har föräldrarmöte på kvällen som jag ska var med på så det blir en ganska sen kväll... men men, tror det är spännande och lärorikt att vara med på det!

Hur har er dag varit?
Mängder med pussar till er och några extra till min Rikard!

3 kommentarer:

- sa...

Jag har också bakat idag :)

Är han söt lille måns? :) Får ta och träffa dem nästa ggn jag kommer.

Vart är det man ser hur många det är som läst bloggen? Jag har ju faktiskt uppdaterat flitigt nu ;)

puss

Emilias sa...

Heej! Oja, han är urgullig! Hade växt 4 cm och 1 kg sen jag träffade honom sist, tufft!

Vad har du bakat??

Du måste bli medlem på bloggtoppen.se där står det precis hur du ska göra :)

Pusssar

- sa...

haha.. läs min blogg så får du veta vad jag bakat ;)