torsdag 2 oktober 2008

Helgen börjar på en torsdag

Godmorgon!
Idag känns det som jag är uppe i ottan, vet inte varför, klockan är ju faktiskt över åtta...

Jag känner mig att den kommande helgen kommer bli hur kul som helst:
Torsdag: Först fika med Amanda, jättetrevligt. Över ett år sedan vi sågs sist... Sen träffa CHARLOTTE! Var evigheter sen... får se om de där vinterstövlarna kan bli köpta idag.. kanske hinner träna lite också..
Fredag: Skolan, ganska roligt eftersom vi ska jobba i gruppen, och jag gillar min grupp. Rikard är borta på kvällen men då kommer nog JENNY hit och myser med mig!! Kanske Charlotte kan komma också!
Lördag: MARIA kommer hit o masserar mig o Rikard, hon har det som läxa och självklart ställer vi upp! Sen kommer hon hit och äter på kvällen och efter det är det fest hos Tess och Mia.
Söndag: Jag antar att det inte är så mycket mer att göra då än att slappa.. o förbereda mig för praktiken på måndag...

För helgen börjar väl på torsdagen?! Eller??
Vad ska ni göra idag? o i helgen?

Pussar till min Rikard

Inga kommentarer: