söndag 19 oktober 2008

Sätta upp nya gardiner

Hej!
Solen skiner idag :) underbart! Ska snart iväg till gymmet o gå/springa lite på löpbandet, egentligen borde man ut i solen och gå istället... men det blir inte samma sak riktigt, får inte den motionen jag vill ha. Men frisk luft skadar aldrig :)

Annars ska vi grejja här hemma idag, sätta upp nya gardiner, montera vårt "nya" soffbord (ska bli träskivor på istället för glas) och så ska vi laga lasange. Kanske baka en kladdkaka med :) mums!

Vad ska ni hitta på denna soliga söndag? :)
Puss på er!

2 kommentarer:

- sa...

jag ska plugga och sen ska jag byta gardiner jag med :D snart kommer fred och då ska vi laga lite mat... men det blir nog ingen kladdkaka för oss ;)

vart köpte du din skrivare förresten? Dustin? hittar ingen studentrabatt :/

Emilias sa...

Hej lottisöt :) Låter som en mysig dag :) det blir nog ingen kladdis för oss heller, ska göra fruktsallad istället :)

Du måste registrera dig som student på dustin först... sen har du massa rabatt :) jag köpte min skrivare där, det fungerar utmärkt!
Jag SAKNAR dig!!!

Pussis