torsdag 16 oktober 2008

Muffins


Nu är mina muffins klara, det blev pepparkaksmuffins med äpple i. Jättesmarrigt! Det bästa när man bakar är att det luktar så himla gott i hela lägenheten...
Ikväll blir det soffan för min del, har en träningsfri dag så jag tänker bara ta det lugnt!

I helgen kanske vi ska vara hundvakt till Rikards föräldrars lilla vovve, Moa. Hon är så söt, blir roligt med en liten hund i huset! Blir nog Ikea på lördag också, äntligen, är så mycket jag vill köpa!

Ha en bra kväll kära läsare :)
Pusselipuss

1 kommentar:

Karoline Sigoldson sa...

Åh, vad gott!!! Är sååå sugen på något smarrigt! Men nu känns det för sent att dra igång och baka...
Får bli i morgon, är sugen på kolakakor och arraksbollar...får se vad det blir. Ska ju lägga ut scones receptet också, får se när jag hinner...:-)
Vad avis jag blir om ni åker till ikea, jag vill också dit!!! :-)
Ha det bra!