tisdag 28 oktober 2008

Sveriges nya kvinnnliga bloggare

Godmorgon!
Idag känner jag förkylningen kommer krypande... inget roligt alls. Förhoppningsvis är det bara falskt alarm :)

Ska till skolan om en stund, vi ska försöka jobba järnet idag så kanske kanske vi kan vara lediga imorgon.. hoppas!

Min kära vän Charlotte har nominerat mig på Mix Megapols hemsida till Sveriges nya kvinnliga bloggare... man kan tydligen vinna en dator. Så jaa.. nu är det bara för er att gå in och rösta mig också ;) Klicka här och rösta!

Ikväll är det Rosa Bandet galan, gör som jag och ring försök vinna olika grejjer och samtidigt bidra med pengar till cancerforskningen.

Ha en bra dag kära läsare!
Pusspuss

2 kommentarer:

- sa...

hey. gry väljer ut 5 bloggar och sen kan man börja rösta den 3/11 =)

Emilias sa...

Aha, kanske får skriva det då ;)