torsdag 9 oktober 2008

Torsdag


Godkväll!
Torsdag är en bra dag av den anledningen att det bara är en dag tills det är fredag. Underbart!
Jag har haft en bra dag idag också. Det var lite färre barn idag vilket såklart gör att det blir lite lugnare. Det är härligt när man har lite mer tid för det enskilda barnet! Efter mellanmålet gick vi till förskolans lekhall och lekte, barnen fullkomligt sprudlar av glädje av att då springa runt som dom vill. Det är så roligt att se!

När jag kom hem fixade jag lite grejer på stan och sedan gick jag och köpte en blomma till min underbara Rikard. Bara för att han är så bra helt enkelt <3 Sen när jag kom hem överraskade jag genom att ha städat och plockat undan här hemma lite. Det är skönt så att man slipper grejja med sånt när det är fredag sen. Och så är det ju roligt att göra Rikard glad!

Nu ska vi snart kika på Room Service! har ni haft en bra dag? :)
Pussar o kramar

Inga kommentarer: