torsdag 30 oktober 2008

...jag vill att du ska flytta hit och bo här...

Hej!
Jag borde egentligen sova, men kände för ännu ett inlägg ikväll...

Min syster är ju för gullig...
Linnea: Millan, vet du vad jag vill?
Jag: Nej, berätta
Linnea: Jag vill att du ska flytta hit och bo här...

Det var nästan så mina ögon tårades... när jag sa att jag inte kunde flytta ner eftersom jag har skola och Rikard och så i Skövde så hade hon lösningen på det: -Rikard får flytta med o så får du börja skolan här istället.
Lätt som en plätt

Känns härligt att kunna tillbringa några dagar tillsammans med dom nu! Imorgon ska vi till ett ställe som heter Andy´s. Det är som ett stort lekland med massor av stora rutschkanor och annat skoj. Ibland måste man få vara lite barnslig och bara leka... är ju en perfekt "ursäkt" att åka dit med syskonen ;) haha.

Sov gott mina kära läsare!
Pussar

Inga kommentarer: