måndag 6 oktober 2008

Bra dag

Hej!
Första dagen på praktiken avklarad. Kändes verkligen jättebra, trevlig personal och jättegoa barn. Tycker om dom små barnen, är så härligt när det lär sig prata o göra mer och mer själva... Har redan lärt mig allas barns namn och det verkade som om barnen accepterade mig nästan med en gång. Sånt är så viktigt så det känns jättebra!

Att solen har lyst hela dan gör det såklart inte sämre :) Är en bra dag idag! När jag kom hem var jag o Rikard iväg till gymmet, skönt att träna lite. Känner att jag kommer att somna som en liten gris ikväll, skönt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen väntar tv:n för mig och förhoppningsvis Rikard. Känner att jag förtjänar en slappar kväll, kanske med lite popcorn ;)

Hoppas ni har haft en bra dag!
Pussar till världens bästa Jenny som har namnsdag idag och såklart mängder med pussar till min Rikard!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vart gör du VFU?

Emilias sa...

På en förskola i Stöpen, verkar som ett jättebra ställe :)