onsdag 8 oktober 2008

Afro


Hej!
Sov lite längre imorse så jag hann inte blogga något innan jag var tvungen att sticka iväg till praktiken.
Det har varit fullt upp hela dagen, alla 15 barnen var där idag och då blev det livat vill jag lova. Men dom är söta. Känns som en jättebra barngrupp. Nästan alla är inskolade ni i höst men ändå känns det som en stabil och trygg grupp. Veckan har gått fort, imorgon är det redan torsdag, härligt! Få se vad planerna blir för i helgen...

När jag kom hem från förskolan var det bara hem o byta om och sen iväg till gymmet. Gick på Afrodans idag, oj vad roligt det var! Väldigt annorlunda med roligt. Det är roligt att prova olika träningsformer, alltid fastnar man för någon... Fast jag tycker det är ganska kul att styrketräna också!

Ikväll är det säsongspremiär för Bonde söker fru. Ska bli lite roligt. Jobbigt bara när det är många bra program som går samtidigt :P är ju Room Service på femman samma tid. Sen klockan nio är det Greys, lovley :)

Ha en mysig kväll därute!
Puss på er

Inga kommentarer: