fredag 20 mars 2009

Dålig sömn...

Usch o fy, jag har sovit såå dåligt inatt. Låg o vände o vred på mig i en timme sen gick jag upp lite. Kände mig tröttare och gick o la mig igen, tro ni inte min käre sambo börjar snarka då ;) La mig i soffan o somnade till slut där... efter en timme vaknar jag av att Rikard skriker, hans axel hade hoppat ur led (den gör det ibland) så jag fick hjälpa honom o dra rätt den... Strackars!! Rikard somnade om bums sen o började såklart snarka... soffan igen... hmm.. kan det ha blivit sammanlagt fyra timmar i natt... igen vidare alls!!!

Man kan ju tro att det är Islands resan jag oroar mig för... men icke. Det var lägenheten som spökade. Jag tror verkligen att jag vill ha den, men det är ju så mycket att ordna med. En sak i taget bara så går det nog fint! :) hihi!

Kram

Inga kommentarer: