torsdag 5 mars 2009

Ta vara på de nära o kära ni har

Fick en sådan fin kommentar av Ludmilla i ett av dagens inlägg, som handlade om den kontakten jag har med min pappa. Tänkte fortsätta lite i ämnet... Föräldrar är otroligt viktiga människors i ens liv... för de flesta är det nog så i alla fall.. det borde vara så. Det spelar nog ingen roll hur gammal man är, man är ju trots allt alltid barn tills ens föräldrar, hur gammal man än är... Jag är så himla glad att jag har så fin kontakt med min pappa, det betyder massor för mig!!

Ta vara på de nära o kära ni har!!!

KRAM

3 kommentarer:

Ludmilla sa...

Stor kram!

Anonym sa...

Du har så rätt! Många kramar!

Anonym sa...

ja du har så rätt, man ska ta vara på det man har och inte reta sig på småsaker, oftast behöver det ju hända något för att man ska stanna upp och tänka till men man borde ta vara på det man har i förebyggande syfte!
kramkram!