onsdag 18 mars 2009

Me love afro

Afron var så otroligt rolig idag!! Kunde lätt ha hållt på en timme till :) Det är så härligt, jag har alltid haft en sån negativ inställning till träning, men nu, det senaste halvåret har det ändrat betydligt. Tror det är tack vare min älskling som släpar iväg mig till gymmet tre dagar i veckan.. jag märker verkligen hur bra jag mår av att träna! Och afro skulle jag kunna träna varje dag :) Kul att Amanda var med idag också!!

Min pluggmotiviation är på bott idag... sådana här dagar börjar jag tvivla på om det är verkligen är lärare jag vill bli... pust. Men imorgon är en annan dag, förmodligen känns det bättre då!!

Imorgon blir det, som min vän Marica skulle säga, snosa bebis :) hihi. Ska bli mys!! Men först lunch med Marica, fika med Maria o lägenhetskik, känner på mig att det kommer att bli en bra dag imorgon!

Kram på er!!

2 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej svejs!
Otroligt fin dag igår, tyvärr blev det inte av att utnyttja solens ljus så mkt för min del. Först en hel dag på jobbet inomhus sen hem och måla virke inomhus, likadant idag så det blir inte så mkt ute för min del. Får hoppas det är finare imorgon då jag slutar 11,30 *skönt*
Ska ni hitta på i helgen då?
Lycka till med pluggandet idag, kram

Skolgatan sa...

Tack för grattishälsningen:-)

Visst är det skönt(efteråt) när man har tränat. Tyvärr har jag svårt att hålla igång så mycket jag skulle vilja,svårt att få ihop tiden med 2 barn och skiftjobb. Men jag ska vänja dom så dom tycker det är kul på gymet:-)

Tyvärr har vi ingen afro i Hjo men jag har sett det på tv och det verkar kul.

Härligt med bebismys!

Kram