tisdag 10 mars 2009

Ny dagens


Jag har hittat en ny dagens som jag lånar från Saras blogg :)

Kläder: Jeans,svart linne, svart tunika och blå kofta
Smink:
Mascara, foundation o lite rouge
Frisyr:
Inbakad fläta i fram och uppsatt i knut
Läsning:
Engelska svåra artiklar
Låt:
Emilias låt som ska vara med i finalen o melodifestivalen
Mat:
Pommes strips och fiskpinnar, delikat
Vill ha:
Lite mindre o göra i skolan...
Favorit:
Min handledare Annika på praktiken
Köp: Ingenting idag faktiskt...
Humör:
Helt okej
Göromål:
Hel dag med mina goa barn på praktiken, hem o förbereda inför seminariumet imorgon o sen laga mat.
Borde:
Plugga ännu mer...
Puss:
Älsklingen juu
Godis:
Fruktsallad
Längtan:
Semestern till Kreta i Juni
Beroende:
Hmm..
Roligast: Att höra hur barnen på praktiken fantiserar...
Tråkigaste:
FÖRKYLNINGEN som gjorde att jag inte kunde gå o få massage av Maria!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

naw, söt bild :)

Anonym sa...

Skoj :)

FIka nästa vecka låter toppen, hur har du det med tid? Jag slutar tidigt måndag och torsdag, onsdag har vi möte.

Skönt att du blivit kryare, är så jobbigt på VFU när man inte känner sig helt 100. Kram!