onsdag 11 mars 2009

Thailandsminnen

Solnedgång på Koh Pangang
Mysigaste strandbaren på Phi Phi
Bruna ben och vit sand...
Longtail båtarna på Maya Beach, standen där de spelade in filmen The Beach
Phi Phi island
Sitter o kikar på Semestersvenskar på fyran och kan inte låta bli att längta tillbaka till Thailand. Igår var det precis ett år sedan jag och Maria åkte på vår tre veckors lång resa... Bangkok, Patong, Phi Phi Island, Ao Nang, Koh Samui, Koh Pangang och tillsist Bangkok igen. Sol, bad, fruktshake, sand mellan tårna, shopping och god mat, wonderful!!!
Jag vill tillbaka!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

åå underbara Thailand <3 <3

Anonym sa...

Åååh, det ser verkligen helt underbart ut! Längtar något otroligt tills jag kan åka dit.

Måndag låter fint! Om du vill kan vi ta några bilder först och fika sen. Men bara om du vill så klart. Ha en fin kväll. Kraaaam!

Anonym sa...

Saknar det landet enormt

Skolgatan sa...

Åh jag vill också till Thailand men just nu ska jag ju försöka få tid till att gå på män som hatar kvinnor... Tack för kommentaren:-)