torsdag 5 mars 2009

Torsdag, snart helg

Vaknade med huvudvärk idag... känns ju sådär. Ska snart iväg till stan o träffa Frida o hennes lilla Måns, skönt o få lite frisk luft!! Och mysigt att träffa Frida o lilla bebben (som börjar bli en stor pojke nu) :) Ska luncha med pappsen sen, mys! Han är här och jobbar denna veckan, känns riktigt lyxigt att få träffa honom flera gånger den här veckan... det är inte ofta det händer nämligen!

I eftermiddag ska jag o Rikard låna pappas bil o åka till Maxi och handla. Har längtat efter det hela veckan, haha. Vet att det låter helknäppt men vi kommer ju nästan aldrig till Maxi annars eftersom det ligger en bit utanför stan... så för oss känns det riktigt lyxigt att handla där :)

Ska plugga lite också... pust!
Kram

1 kommentar:

Ludmilla sa...

Jag blir så glad när du skriver så fint om din pappa. Det måste vara skönt att ha en sådan fin kontakt med sin pappa. Jag vet att du förlorade din mamma. Jag förlorade min pappa, men var lite äldre då.

Det är viktigt med föräldrar...