torsdag 12 mars 2009

Hes

I natt har jag sovit i mer än 10 timmar... man tycker ju att jag borde blir frisk av det!! Lite bättre är det nog faktiskt, men nu börjar jag bli mer och mer hes, alltid är det något ;) Blir ingen massage hos Maria idag heller :( Typiskt!!! Ska i alla fall orka mig till dagens enda föreläsning, det går nog!

Läste i tidningen att kommunerna kan tvingas säga upp lärare snart... hur ska det gå hade dom tänkt sig?! Barngrupperna är redan stora som de är och de lär inte bli mindre... På lång sikt kommer ju minskande lärarresurser att påverka barnens lärande... och då inte åt det positiva hållet... Skrämmande!!

Kraam till mig och till min sjuka älskling

1 kommentar:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå sjuklingen!
Trist att ni är sjuka, får ta och bli friska nu tycker jag...
Allt bra med mig, fast var iväg på morgonen och fick massage. Har vridit mitt bäckene på nåt konstigt sätt så jag har haft så ont men nu förhoppningsvis kommer det bli bättre :( Unga människa va, hur ska detta sluta? ;)
Ja du, hur har de tänkt att kunna säga upp lärare. Herregud!
De som finns behövs nog..
Krya på er, får bädda ner er!
Kram Maria