onsdag 4 mars 2009

Lunch, fika o fotograf

Det har varit en lång, aktiv och rolig dag :) Högläsningen var inte så farlig... men jag tyckte faktiskt inte att det gav så mycket, men alla hade med sig roliga små berättelser som var kul att lyssna på :)

Sen var jag o Marica och lunchade, mys, ja tro det eller ej så kan det vara mysigt med lunch på Mc Donlands, bara man är där mer rätt person ;) Skönt att prata av sig lite tycker jag, var längesen vi hade tid för det... <3 Sen direkt från en trevlig person till en annan, Maria <3>mysig fika med henne!!

Idag på gymmet, på afropasset, kom det en fotograf från någon tidning, SLA tror jag... de tog i alla fall kort på oss när vi dansade........ hehe. Kan ju avslöja att man inte är väärldens vackraste när man dansar afrodans, men men, jag bjöd ju på en så snygg bild imorse, så jag får väl bjuda på det här också ;) Fast har ingen aning om när det kommer att publiceras...

Kramkram

3 kommentarer:

- sa...

haha :) var mamma där??? :D

Emilias sa...

haha nej, ingen mamma ;)

Anonym sa...

hi hi spännande :-) då ska jag hålla utkik :-)

Tack för idag vännen! Du är bäst!