torsdag 12 mars 2009

Hur gammal är jag?

Tyckte det behövdes lite uppfräschning här så satte mig och gjorde en ny header (mycket roligare än att plugga). Jag går från rosa till lila, ville ju behålla den tjejiga stilen, jag är ganska tjejig av mig nämligen ;)

Har funderat på en sak... Folk tar mig ofta för äldre än vad jag är, senast idag trodde min klasskompis Ulrik att jag var 25 år... Är det positivt eller negativt att bli betraktad som äldre än vad man är? Hmm... både ock antar jag.. Vad tror ni? jag har mest äldre kompisar faktiskt och trivs med det :) och de få kompisar jag har som är jämngamla, vi är väldigt lika varandra, lika mogna alltså ;) Ulrik blev i alla fall ganska förvånad när jag sa att jag "bara" var 21.. eller inte ens det än ;) Fick ju faktiskt visa leg idag när jag köpte snus till Rikard... haha, så kanske inte ser så mogen ut ändå :)

Nej, nu måste jag processlogga lite...
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att folk uppfattar dig äldre med tanke på att du mer mogen mentalt än andra 21-åringar.
hade inte jag vetat din ålder så hade jag gissat på över 23 iallafall :)

// Prytz

Anonym sa...

Du är mogen har har livserfarenhet :-) Det är knepigt det där med ålder.. jag ser ju yngre ut än vad jag är men i mina egna ögon sett är jag ju mogen i alla fall och det har jag alltid vart, precis som du! Jag tror att det beror på vad man har varit med om i livet!
KRAM!