lördag 7 mars 2009

Tripp till Hjo

Idag ska jag åka och hälsa på min underbara vän Marica, ska bli så roligt att få träffa alla hennes småttingar o hennes Fredrik och såklart roligt att se hur hon bor!!!

Igår var vi på middag hos Rikards föräldrar, pappa var också med :) Var jättetrevligt, så skönt att pappa o Rikards föräldrar går så bra ihop... det är ganska viktigt faktiskt!! Sån tur att jag har så bra svärföräldrar, gillar dom jättemycket! Som sagt, föräldrar och även svärföräldrar är otroligt viktiga!

Ska dra med Rikard till Hemtex snart och se om jag kan få igenom mitt förslag om ljusgröna gardinger i vårt vardagsrum... det måste gå ;)
Vad gör ni idag?!

2 kommentarer:

- sa...

hehe du kunde ju sagt ngt! det kom som en chock att en miniLinda snart är till världen ;) ååå vad jag saknar dej massor massor!!!!!!!!

hoppas ni får kul hos Marica :)


puss

Anonym sa...

Tack för idag vännen! Bra förslag du kom med att komma hit :-)
Tycker om dej så mycket! Så härligt att ha träffat en så underbar vän!
Nu är snart pizzan hemkörd.. mumms!
Ha en mysig kväll, Kram!