torsdag 26 mars 2009

Utsikt från ett toalett fönster


Inte varje dag man har så fin utsikt när man kissar ;) idag har vi varit på en islänsk förskola o hälsat på, var jätte spännande! Sen blir det hårt jobb med projektet, vi satt enda till 19 ikväll o är fortfarande inte riktigt klara för redovisning imorgon.. Ho jag är nervös, det blir min första redovisning på engelska.. Så lova att håll tummarna för mig imorgon?! Nu ska jag sova! På lördag får jag träffa min älskling igen, jag längtar så hjärtat värker!!! Natti

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det ser verkligen helt underbart ut. Tittar jag ut genom fönstret ser jag.... snö som yrar omkring. UUUUsch!

Jag håller alla mina två tummar, det kommer gå hur bra som helst. Kramar!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Låter härligt att bada i varma källor, har aldrig varit på Island tyvärr men det verkar vara ett mkt fint land med hätiga saker..¨
Allt bra med mig, skönt med fredag och dessutom löningsdag :))
Hoppas hemresan går bra,Kram kram

Anonym sa...

Håller tummarna, vet att du kommer klara det galant! ;-) Kram

Anonym sa...

Du fixar det här toppenbra idag min vän! Självklart tänker jag på dej, det gör jag varje dag! Kram!!