torsdag 12 mars 2009

Hallonrutor med kardemummakrisp


Blev rastlös ikväll och bestämde mig för att baka. Mumsig hallonrutor med kardemummakrisp blev det, var första gången jag provade det här receptet men det smakade jättebra! Det gick bra betyg från min älskling också ;) Receptet är från Pernilla Whalgrens blogg, hon kommer alltid med så härliga recept, både på mat och bak. Klicka på bilden ifall ni tycker texten är liten!
Jag vet, jag borde egentligen plugga... men ibland är man helt enkelt sugen på att göra något annat... hmm, ganska ofta ;)

Imorgon ska jag klippa mig :D Det lutar åt page igen, så nu åker det långa, yey!! Inte bara bloggen som behöver uppfräschning ;)
Kramis

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh, vad roligt att du ska klippa dig! Har du övertalat honom? Mutat honom med dom goda rutorna kan jag tro ;)

Hihi! Ser fram emot måndag. Kram

Anonym sa...

det såg mummsigt ut :) värsta hemma fru. kramar

Anonym sa...

jag tyckte väl jag sett det där rutorna någon annanstans ;)