söndag 24 november 2013

att kunna inspirera och motivera

Söndag och mysfrukost. Det hör verkligen söndagen till.
Toppade havregrynsgröten med farmors hemmagjorda blåbär- och hallonsylt. Särskild beställning från mig med mindre socker i. Mmmm så gott!

Somnade gott igår efter en fantastisk dag med underbara tjejer! Sånt kan man leva länge på :)

I veckan har jag fått två så himla fina kommentarer som värmde långt in i hjärtat. 
Lillys skrev:
Vad glad att jag hittat din blogg. Så positiv och härlig känsla du förmedlar.
Framför allt tycker jag att det är så kul att du håller din blogg levande och igång. Jag kommer absolut fortsätta läsa och bli inspirerad av din träning.
Och Therese skrev:
Du inspirerar verkligen, just till att må bra, må bra innifrån, inte kilon, cm eller liknande utan glädje av att få en kropp som håller livet ut!

Det är precis det här jag vill. Inspirera och motivera till ett välmående liv. Det handlar inte om kilon eller centimeter eller muskler. Det handlar om att MÅ BRA! Må bra på sitt sätt, och hitta sin balans i livet. 
Jag hoppas jag kan fortsätta att inspirerar, det är helt fantastiskt roligt.
Är det något särskilt DU vill läsa om?

KRAM

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej igen!

Vad kul att inlägg gör dig glad,då är det väl bara att fortsätta. Eftersom jag hittade din blogg igår så har jag kollat i din historik lite grann.
Vad du kämpar och vilka härliga resultat!

Jag delar verkligen dina tankar om träning, själv tränar jag för ett välmående i kropp och själ och allt annat vad man får på köpet är bara en bonus.

Vill du kika i min blogg så finns jag på www.lasal.se/spyfys

Ta hand om dig!

Mvh
Lilly

Therese sa...

Jag gillar din mix, träning, inredning, jobb, frukost/mat tips, alternativa snacks om man vill undvika mycket socker, övningar och att få följa dig på din resa mot klassikern. Har ju följt dig länge, och du känns som en tjej som är "rejäl" och en tjej som jag inspireras av för att du är DU <3 Ha en fin kväll!