söndag 10 november 2013

tankar inför jul och advent





Nu är det inte många veckor kvar. Tills man faktiskt får börja julpynta. Tittade igenom mina mappar med bilder och hittade lite inspiration från tidigare år.



Enkelt, vitt, grönt och silver är temat från tidigare år. Ett tema jag gärna kör vidare på. Blandat med lite rött och grått har jag tänkt mig!
När tycker ni man får börja? En vecka innan advent tycker jag är heeelt okej. Längre kan nog inte jag hålla mig i alla fall!
Hur ser funderingarna inför jul och advent ut hos er?

Önskar er en härliga söndag! Glöm inte alla pappor idag!
KRAM 

1 kommentar:

Anonym sa...

Längtar efter de första hyacinterna, helst vita o sen när man får njuta av de första snöflingorna.
Advents stakar o stjärnor kommer ej upp förrän på söndagen den 1 advent.
Kram Marie:D=)♡♡♡