fredag 15 november 2013

fredag och emilias på fejjan

Tittar in för att önska er en härlig fredag!
Jag har en sån där bra sluta sluta-tidigt-fredag. Dessvärre känner jag mig inte riktigt på topp så hoppade över dagens tänka cardiopass. Nya tag imorgon igen!
Nu laddar jag för en kväll med middag hos vänner, hur lyxigt är inte det!?


Helgblommor såklart, gillart!

Har nog glömt att berätta, Emilias finns på facebook med. HÄR. In och gilla vetja! Där kommer det där lilla extra som inte alltid kommer på bloggen, så häng på!

Annars finns jag ju på Instagram med @emiliasblogg
Det blev lite lustigt där imorse. Började tidigt och slängde in en godmorgonbild kl 6 imorse. En bild från gårdagens träning. Tyckte liksom jag såg sådär pigg och alert ut som jag egentligen hade velat känna mig just då. Det är freeeedag, godmorgon vänner, skrev jag.
Sen började det ramla in kommentarer om att jag var duktig som började dagen med träning, haha. 
Men nej, riktigt så duktig var jag inte. 

Börjar man 6.30 så blir det banne mig ingen morgonträning för mig. Det blir det förresten inte så många andra dagar heller ;) 

KRAM

1 kommentar:

baraetthem sa...

Hej vännen! Tack för din omtanke, så fint av dig<3
Vad roligt att du finns på fejjan, det ska jag sjävklart kika in:)) Hoppas du har en mysig kväll, såg ju på insta att det var som jag har det, godis och solsidan;)

kram fredrika