söndag 10 november 2013

vad sjutton gör jag om det inte kommer någon snö?!

Igår, efter ett jättebra ryggpass, fick sig stakmaskinen på gymmet sig en omgång. Jag har börjat köra den då och då i hopp om att den kommer hjälpa mig med längdskidåkningen sen. 

Det är bara 3 månader kvar tills det är dags för Kristinaloppet. 3 månader?!!! Det är ju typ ingenting! Hua!

I veckan ska jag inhandla skidor. Sen är det bara att vänta. På snön.
Men hörrni?! Vad i sjutton gör jag om det inte kommer någon snö??? Hur ska jag kunna träna då? 
Jag får ta det då och just nu hoppas jag innerligt inte hamnar där. Snön får gärna komma redan nästa vecka, ja det skulle passa mig perfekt!
Är ju dessutom grymt sugen på att ge mig ut i spåren :)

KRAM

2 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Kan rullskidor vara något? Kram

FruNeroLindström sa...

Tänkte på samma som ovan, fast själv tror jag det är livsfarligt ;)
Mysigt med lite jul och advents-inspiration. Tänk att vi snart är där.
Helgen försvann som vanligt i en raket-fart. Dop för Ebba i lördags och vår blocket utflykt i söndags. Men självklart har jag blivit lite förkyld med känningar i halsen så inte vågat testa vår fina bänk än :(

Hoppas du fått en härlig start på veckan. Kram Malin