fredag 22 november 2013

fredagsfys och bloggträff på g

FREDAG! Känslan är väl alltid lika härlig? 
Blev lite fredagsfys innan det var dags för fredagsmys.
Ben. Så mycket hatkärlek på det. Men när benen darrade när jag gick ner för trappan på gymmet, då vet man att man fått till ett bra pass.


Nu blir det soffan resten av kvällen. En liten skål godis, film och en sambo bredvid. Bland det bästa jag vet!

Imorgon väntar roliga saker, BLOGGTRÄFF. Fast man kan nästan inte kalla det bloggträff längre, vi träffades via bloggarna men nu är vi betydligt mer än bara bloggvänner, bloggarna har hamnat i skymundan och har verkligen blivit riktigt goda vänner!

KRAM

2 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Säger det även här: dina ben är grymma!
Jag är klen i mina men gett mig fanken på att ändra det med minst ett ordentligt benpass i veckan. Men avskyr att ha träningsvärk i dem då det är svårt att låta dem vila i och med Dix. Men idag blev det ett grymt bra pass från Lofsan och jag fick nästan krypa upp för trappen efteråt.

Ha bu en riktigt mysig bloggträff. Kram

Unknown sa...

Hej!

Vad glad att jag hittat din blogg. Så positiv och härlig känsla du förmedlar.
Framför allt tycker jag att det är så kul att du håller din blogg levande och igång. Jag kommer absolut fortsätta läsa och bli inspirerad av din träning.

Ha en skön afton!

Mvh
Lilly