tisdag 5 november 2013

kvällslöp och tjejvättern

Tisdagen som har känts som måndag. Inte så tokigt faktiskt :) 
För att hinna med lite träning idag blev det ett kvällslöp hem från jobbet. 4 km hem är ganska lagom. Helt okej sträcka där jag inte alltid behöver känna att jag behöver en omväg för att få en ordentlig runda. 


Har varit snuvig i helgen men idag kändes det bättre. Så jag körde på och det kändes bra. Himla skönt att krypa upp i soffan efter mat och dusch. Kommer somna gott ikväll tror jag.


Fick ett roligt mail på förmiddagen. Nu är jag anmäld till Tjejvättern också! 
Kristinaloppet, Tjejvättern och Vansbro Tjejsim. Bara Lidingöloppet kvar.
Det börjar VERKLIGEN bli verklighet nu!

Nu vill jag ha snö!!
KRAM

1 kommentar:

FruNeroLindström sa...

Härligt, och smidigt när man kan göra en "transportsträcka" till ett träningspass.
Ehiii så spännande, är allt avis på dig, men vet att min tid kommer. Kanske 2015 kan få bli mitt klassiker år :)

Ja, visst krånglar folk ofta till det när det kommer till träning. Men många gånger är det nog tyvärr ofta dåliga bortförklaringar med för att man inte tar sig tiden att träna, för alla kan verkligen göra något.

Hoppas helgen hos mormor var bra och att hockeyresultatet inte förstörde någon stämning mellan "rivalerna" ;)
Kram