fredag 8 november 2013

veckan som gått

Fredag. Alltid samma härliga känsla. Jag ska på föreläsning på förmiddagen. Alltid roligt med nått utöver det vanliga.

Vi kör en liten bildbomb från veckans Instagrambilder @emiliasblogg:
Vi har ätit ägg hos mormor, plockade hos deras granne och närproducerade så det förslår, hunnit med några sköna träningspass, 3 st än så länge. Jag har knaprat på lite torkade aprikoser som botade mitt akuta sötsug jag hade här om dagen.


Invigt min nya fina mössa som en vän gjort, tummen upp bland barnen på jobbet fick jag. Och jag har haft på mig min favoritkjol en dag på jobbet. 


Vi har även provat Lindahls smaksatta, fettfria, kvarg. Både den med jordgubb och den med vanilj. Jordgubb var helt klart godast. Blev dock förvånad över proteinhalten som var hälften så stor som naturell kvarg. Men att blanda tillsammans med naturell kvarg och youghurt blev riktigt gott. MUMS!

Nu kör vi fredag!
KRAM

1 kommentar:

Therese sa...

Får t å spana in den kvargen, lät gott! Å din nya mössa får tummen upp även från mig! :-D Kram och trevlig helg!