fredag 12 december 2008

Dagens


Humör: Pigg och glad
Gjort: Smågrejjat lite här hemma, fikat med världens bästa Maria, handlat och halkat o slagit i knät
Planer just nu:
Kila iväg till gymmet och sen fredagsmysa med min Rikard <3
Ser på: Idoooolfinalen såklart
Lyssnar på: Rix Fm
Läser: Lite i min Glamour tidgning
Dricker: Varm choklad på Pim´s
Äter: Blåbärspaj o ikväll chips o godis
Bästa: Att Maria snart flyttar hem igen och att det har kommit snö
Sämsta: Att jag har halkat så jag fick blod och ett blivande blåmärke på mitt lilla knä
Väder: Snöat heeela dagen, underbart!!

Det blir en lugn o skön hemmakväll med min Rikard <3 Imorgon åker vi till Göteborg, julshoppa och jul på Liseberg. Mysmys!!! Hinner även träffa min morbror lite på lunch
Vad ska ni hitta på i helgen? :)
Kram på er därute!

Inga kommentarer: