tisdag 30 december 2008

Årets näst sista dag

Årets näst sista dag, tänk vad tiden går fort. Tycker inte det var alls längesen jag o Rikard planerade nyårsfest för Jenny o Erik, Charlotte o Fredrik och Maria och Frida. Det var en riktigt trevlig nyårsafton det :)

Mitt år i stort kan sammanfattas med ett ord, VÄLDIGT BRA! Så himla härligt med tanke på att det varit lite kämpigt åren innan.

Men 2008 är det året som
- jag började jobba mer och mer på dagis och kom på att det nog är det jag vill syssla med
- jag får vikariat på Ekängens förskola och lär känna Anna-Karin, Karin och Marie :)
- jag åker tillsammans med Maria på en tre veckors lång resa till Thailand. Underbart!
- jag och min underbara älskling bestämmer oss för att flytta ihop och hittar världens finaste hyresrätt i Motorn
- jag fyllde 20 år och har jätterolig inflyttningsfest i vår lägenhet
- jag, pappa, Rikard och mina söta syskon åker på jättehärlig resa till Mallorca
- vi fick en härlig svensk sommar med mycket sol
- jag får reda på att jag kommit in på lärarutbildningen
- jag och min älskling åker till Turkiet tillsammans, där var det varmt och härligt
- jag ännu en sommar jobbar på Billinge hemvård tillsammans med Meline och alla de andra goa jobbarkompisarna
- jag börjar läsa på högskolan med massa fjärilar i magen och lär känna världens bästa Marica och massa andra trevliga människor
- jag börjar min praktik på en jättetrevlig förskola i Stöpen, längtar tills jag ska tillbaka i februari
- jag och älsklingen känner att det bara är mer och mer rätt att det ska vara vi och att vi ska bo tillsammans <3
- jag började blogga

Ja listan kan göras lång... här har ni i alla fall en liten sammanfattning av mitt år :)

Nyårsafton firas tillsammans med Rikard hemma hos Linus och Lisa :) Sedan kanske det blir utgång!
Hur firar ni in det nya året?
Kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är så go" <3 tycker om dej vännen!

Anonym sa...

Tack för din kommentar på min blogg. Jag önskar dig också ett jättefint 2009!

Kram!