onsdag 10 december 2008

Min onsdag

Har varit en ganska seg dag i skolan idag... förmiddagsföreläsningen var inge vidare, gav upp efter halva typ... Sen hade vi grupphandledning till vårt arbete, gick ganska bra i alla fall :)
Efter det cyklade jag ner till stan och mötte Anna-Karin. Hon hade en jätterolig nyhet att berätta, grattis grattis :) Blev en lång och jättetrevlig fika!

Åke ner till stan på lunchen o lämnade in glasögonen, har äntligen bestämt mig :) Blir nummer 1 och ett par andra, tror det blir jättebra! Utnyttjade även min csn rabatt lite så jag fick synundersökningen alldeles gratis.

Måste erkänna att det inte blev något afro-pass idag, fikan var alldeles för trevlig så jag hoppade över träningen idag. Får ta igen det imorgon... Men för er som undrar så måste jag säga att afro-passet är nog den roligaste träningsform jag har provat på :) Så det är något jag varmt rekommenderar! Vi kan väl gå tillsammans Natta?! Klockan sju på måndag?

Nu ska vi onsdagsmysa lite med tacos, kanske blir det popcorn framför tvn sen :)
Pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Sju på kvällen ?? Om det är kväll så kan vi boka in oss båda med en gång :D Roligare & vara två ;)