måndag 15 december 2008

Måndag

Har precis varit o tränat med Natta, oj så roligt afron är alltså. Känner att jag kommer att ha fetaste träningsvärken imorgon, men det är det lätt värt!

Vi har jobbat med grupparbetet hela dagen idag, känns riktigt bra faktiskt. Nu har vi mailat in det till vår handledare och hoppas på lite respons. Imorgon blir det finslip. Blir tokig på Word!! Har suttit i över en timme idag och försökt få till det här med sidnumrering, huur krånligt som helst. Att sidnumrera är egentligen hur lätt som helst, men när de två första och två sista sidorna i arbetet inte ska ha några sidnummer så blir de tdesto krångligare... Någon som vet hur man gör?! Jag gav upp så jag o tjejerna får kika på det imorgon!

Nu blir det i alla fall lite mys i soffan, tänkte överraska min sjuka älskling med lite godis :) Hoppas han blir glad!
Hur har er dag varit?
Kramkram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet vad du menar med word! Man måste liksom dela in arbetet i sektioner för att få det att funka. Svårt att förklara så här... Daniel fick hjälpa till med vårt exjobb, för det är inte lätt. Hoppas ni lyckas.

Kram

- sa...

å det är hemskt det där ibland! men man måste göra avsnittsbrytningar och sen göra sidnumrering på avsnitten.. typish.. hoppas länken kan hjälpa dig lite!

http://www.support.umdac.umu.se/entry.jspa?externalID=95